Itsepäinen aasi tarvitsee itsepäisen ajajan

Minä: Hey I just invited about 40 people to our wedding
S: Okay.. So your closest friends?
Minä: Well kind of..
S: Are anyone coming?
Minä: I think few might. 
S: So your friends are as crazy as you..

Taitaa tuntea mieheni minut aika hyvin. Ja jostain syystä se silti minua rakastaa, en vaan tajua. Mutta samasta syystä rakastan mun ystäviä, ne on ihan yhtä hulluja kun minäkin. Ja ne tekee minusta sellaisen kuin olen. 

Tässä vapaa päivien iloksi selailen reissublogeja ja matkaoppaita ja vähän lentoja. Haaveita saa aina olla eikö? Ja toki täytyy katsella vähän kuvia vanhoilta matkoilta, että saa matkakuumetta nostettua vielä korkeammalle. 








Kaukosuhteen iloja on muuten se, että kun kommunikoi paljolti viestien välityksellä, saa helposti aikaan väärinymmärryksiä. Ja sit voi unettomien öiden jälkeen käyttää aikaa niiden selvittämiseen. Onneks asiat selviää, kun niitä jaksaa selvittää. Ja sit lopulta ne pienet väärinymmärryksetkin voi vaan vahvistaa. Oon vielä niin itsepäinen, että asia pitää selvittää ihan perinpohjin. Onneksi tuo toinen jaksaa olla aivan yhtä itsepäinen ja vielä kärsivällinenkin minun kanssa.

Siispä päätetään tämä samaten kun se alkaa;

Itsepäinen aasi tarvitsee itsepäisen ajajan.

Ei kommentteja

Kiitos kun kommentoit! You just made my day a bit better.