Just another (not so) lonely sunday

Senaatintorilla on Tuomaan markkinat meneillään vielä viikon verran. Olen haaveillut sinne ehtiväni ja tänään haave kävi toteen. Rakkaan ystäväni kanssa suunnattiin sunnuntain ratoksi tuonne tutkimaan ja katseltiin myös muuten kaupungin tunnelmaa. Mukavaa oli rauhassa kierrellä pienessä lumisateessa (ja mukavassa loskassa). Ihmisiäkään ei ihan liikaa ollut, mikä minua kovin piristi. Muutenkin kaupungilla oli vielä jotenkin leppoisa tunnelma. Paljon ihmisiä, mutta ei kiireen tunnetta. Toki tämä saattoi johtua vain omasta leppoisasta mielentilastani ja todellisuus oli jotain aivan muuta. Mukavaa joka tapauksessa. 


Pulloja soitteleva mies lienee tuttu useammalle Helsingin kävijälle. Myös itse olen häneen joskus aiemmin törmännyt ja ilahtuneena jäänyt kuuntelemaan. Ja ei voi muuta kuin jäädä kuuntelemaan! Ihan mieletöntä taituruutta. 


Mutta tärkeimpänä minun tämän päivän löytöni: Herkkuja! 

Taivaallista kermaista fudgea
 
Päärynä- ja mansikkakaramelleja

Lumimanteleita

Hurtsin Sunday soi joka viikko päässä. Se on vaan hieno niin kappale ! Hiukkasen surumielinen, mutta silti antaa lohtua ainakin minulle.


Ei kommentteja

Kiitos kun kommentoit! You just made my day a bit better.